Mittwoch, 29. Juli 2015     | |

Navigation
Startseite
Über uns
Kontakt
Wo sind wir?
Preise/Öffnungzeiten
Clubregeln
Fotos Club
Dresscode
Gästebuch
TV und Radio Reportagen
Links

Login

Gast
Benutzername Passwort  Login merken
Noch kein Mitglied?
Registriere dich jetzt.

Passwort vergessen?
Jetzt ein neues Passwort zuschicken lassen.
 
Guten Morgen Gast!
|
 
Vorhandene Gästebuch Einträge
Jeann
Drei Tage HOK, ich bin fix und fertig, aber mehr als zufrieden. Danke an alle. Besonders an Zauberstab bussi
Nächste Woche bin ich definitiv auch wieder dabei!
Danke an Silver bussi war richtig geil.
September 18 2011 16:13:57

Zuckermuus
Husch husch husch alli ins körbli es isch schlafens ziit... Es isch e hammer geile abig gsie mit euch allne träumed süäss... Ihr sind die beste!!!!
September 18 2011 16:11:11

Hallo liebe Paare ,sobald wir einen lieben Babysitter fuer unseren Sohn finden kommen wir gerne in den Club,aber auch eine libe sie oder Paare koennen sich gerne bei uns melden fuer Freundschaft
lg R und N
September 17 2011 16:44:06

voyeuren
zum ersten mal besuchen wir, ein junges schlankes paar,
einen swingerklub und würden uns auf einige paare freuen, die uns einfach so aufnehmen, ohne partnertausch, uns als stille begleiter es erlauben euch zu zusehen....

paar aus dem oberseeregion
September 17 2011 09:48:20

Welches Paar oder einzelne Sie möchte uns Begleiten im Hock, evt. diesen Samstag !
Also meldet euch wir Beissen nicht sind ein sehr aufgestelltes Paar. Jupii
September 16 2011 16:33:45

Hallo Mucho
han mer jetzt lang überleit was i diär jetzt da schriba söll! es schribend ja scho so en huufa lüt wiä sehr das miär di vermissend(i natürlich au) und das du fehlsch! aber das willi ja eigentlich nit nomal schriba...
klar isch es mega komisch ohni der mit da flotta tanzschritt... und diä sprüch vu diär kann au niämert toppa...
aber uf der andara siita isch es mega schön zum gseh wiä der zämahalt isch und alli anand helfend... bussi
i hoff du gnüssisch dini "feria" in volla züg, tuan di nit überastrenga.. bisch ja au nümm der jüngscht...Grins und luag dasd den gsund und munter mit vollem tatadrang zrugg kusch...

Ganz en liäba gruass und den dicka kuss!!!
Anja
Flower
September 15 2011 12:29:38

Marlies
mal liebe Grüsse schicke an alle die sich an mich erinnern Ex-Tüachli-Hex :-)

Antwort von Rina:
Danka Marlies.......sicher wüssand miar no wer du bischGrins
September 14 2011 16:50:54

G&D
Hoi Frank
Au mir schickend dir en liebe Gruess uf Thailand. Es funktionert do alles prächtig. Aber am Weekend merkt ma scho, dass der Chef des Hauses fehlt. Mir denkend viel an dich und hoffend, dass du gsund und voller Tatedrang wieder hei chunnsch. Mir hoffend, dass du auch gnueg Filmmaterial für en Vortrag zämme hesch. Heb dir sorg.
September 14 2011 11:57:27

Code by basti2web.de
Login
Benutzername

Passwort



Noch kein Mitglied?
Registriere dich jetzt.

Passwort vergessen?
Jetzt ein neues Passwort zuschicken lassen.
Benutzer Online
Gäste Online: 2

Mitglieder Online: 0

Registrierte Mitglieder: 2,302
Neustes Mitglied: Peter2263